torek, 26. december 2017

Jodhpur

Drugo največje mesto v provinci Rajasthan in priljubljen turistični kraj. Mesto je znano med turisti kot 'Modro mesto', domačini pa mu pravijo 'Sončno mesto', ker je eden najbolj sončnih krajev v Indiji. Nad mestom na strmi mizasti gori kraljuje trdnjava Mehrangarh iz 15. stoletja.

Sam sem v mesto prišel verjetno na enega redkih oblačnih dni. Tako sem obiskal trdnjavo in njen muzej in se sprehodil po labirintu starega mesta pod trdnjavo. Malo me je razočaralo Modro mesto, ker sem pričakoval mesto, ki bo morda malo spominjalo na maroško mesto Chefchaouen. Torej praktično vse hiše v modri barvi. Tudi na nekaj starih fotografijah mesta Jodhpur lahko vidimo, da je mesto dejansko modro. Hiše pobarvajo v modro barvo, ker le ta odbija komarje. V zadnjih letih pa si ljudje barvajo hiše v vse mogoče barve, tako da je modrih hiš zgolj za vzorec.

Drugi dan sem le dočakal sonce. Na tržnici sem si privoščil slavno omleto, spil nekakšen sladki jogurt, ki mu pravijo lassi in se odpravil raziskovat staro mestno jedro. Nedaleč stran se nahajata dva stepwella - strme stopnice, ki se spuščajo do (nekoč) pitne vode. Za prvi stepweel okoliški hoteli lepo skrbijo, ker le tako lahko turistom nudijo teraso s pogledom. Drugi je malo bolj skrit in temu primerno zanemarjen. Ko se sprehodim po ozkih ulicah, me nekaj družin povabi na čaj. To so res lepi trenutki. Zvečer se odpravim do tako imenovanega Baby Taj Mahala, kjer imam čudovit večerni pogled na trdnjavo Mehrangarh. Če berete ta blog in si morda delate plane vam priporočam, da ta kraj obiščete zjutraj, ko vam sonce omogoča lepše fotografije.


















Ni komentarjev:

Objavite komentar